Post by buymissdisccorep on Feb 16, 2022 15:06:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker penger ▞▞▞
▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
Spill er forhåndsbestemt. 2-3 kamper motstanderlaget er mye sterkere, det er frustrerende, og så er en kamp så lett at det bare er kjedelig. 57-60 % av seirene er det beste du kan håpe på. Jeg spilte nettopp et spill der 2 skudd før jeg vant, på uforklarlig vis begynte våpnene mine å misse målet, at de traff 3-4 ganger før... Mens de IKKE beveget oss begge... frustrerende. Ingen oppmerksomhet til godt spill. Kjøp som hevder å fjerne annonser, fjerner ikke tillegg. Containere gir deg bare det du har.
Morsomt spill, lett å lære. Som med de fleste favoriserer det de som bruker store penger. Kundeservice er ikke-eksisterende. Generelt morsomt spill, interessant og spiser opp fritid. Veldig avhengighetsskapende. Det trengs få endringer, men generelt sett bra spill.
Vi likte dette spillet frem til mars-oppdateringen. Nå får vi bare kjempe mot superskipene kamp etter kamp etter kamp. Ingen moro, ingen blandede skip bare Montanas, Yamatos og Super Alsace. Dette og du kan bare gjøre én oppgradering per skip, og de er dyre og tar dager. Virkelig uheldig oppdatering. Skal sjekke ut World of Warships.
perfekt
*******Endelig oppdatering for meg... alt har gått og spillene tilbake til begynnelsen. Satt at jeg må finne et nytt spill for å fylle fritiden min, men kan ikke stole på det nå. Det var et strålende spill så lenge det varte. **** Siste oppdatering tar bort fremdriften. Jeg har fortsatt rang, gull og penger, men alle skipene mine er borte. Jeg kan se dem i butikken, komplett med mine oppgraderinger og tilpasning, men de vil at jeg skal kjøpe dem igjen. Andre brukere har vært enda mer uheldige. Det ironiske er at oppgraderingen inkluderer "Bug Fixes". Dette spillet har aldri feilet for meg før dette. Ikke prøv å fikse det igjen. Jeg har spilt dette spillet besatt i flere måneder nå, noe som er sjeldent for meg. Spillet er utmerket og har så langt aldri krasjet midt i spillet. Selv om det er (som vanlig) muligheten til å betale for tilleggsinnhold (som "premium"-skip eller forbedringer), hindrer ikke det å gjøre det din opplevelse av spillet, og det meste av innholdet kan tjenes/vinnes under normal spilling. Jeg har tenkt å kjøpe et skip til meg selv til jul ved å bruke penger fra ekte verden, takket være utviklerne som har gjort en god jobb med dette. Grafikken er god, og skipsstatistikken, så vidt jeg kan se, er nøyaktig for hvert skip. Jeg kan ikke finne ut hvordan jeg skal bruke hangarskipene, men det er nok bare meg siden mange av dem blir brukt av andre spillere!
Egentlig ville jeg vurdert dette spillet til 4,5. Og for meg er det en veldig høy poengsum! Jeg har spilt dette spillet i 5 år nå, og kan fortsatt ikke få nok det. Siden de tok spillet, War wings off the web, er dette et av mine favorittspill av andre verdenskrig. Når det gjelder Naval Warfare-spill, tror jeg at dette er ganske nøyaktig og spennende nok til at jeg kan fortsette å spille, i 5 år nå. Jeg skulle ønske at de forskjellige skipene hadde en nøyaktig rekkeviddenevner.
Battle of Warships: Naval Blitz Hərəkət lvq
Jeg kom tilbake til dette spillet etter 2 år, og spillet har vært veldig nervøs. Slipeprosessen tar lengre tid nå, reparasjon, hastighetsøkning og brannslukningsapparatet har en nedkjøling nå. Og du kan ikke oppgradere flere ting samtidig. Andre ting å merke seg er at det ikke er noen rapportfunksjon hvis noen er supergiftige, noen ganger registreres ikke skaden og autobalansering er fortsatt søppel
Dette er et fantastisk spill, bare ha tålmodighet, jeg har en følelse av at dette kommer til å bli et suksessspill, men det er ett problem når du klikker på reparasjonsknappen under spillet, det tar opp 2 deler av reparasjonsalternativet, hvor det andre halvparten er ubrukelig den helbreder ikke, gjør den til bare ett, også den er sååå dyr, 40 gull for bare 1 reparasjon, jeg har åpnet den episke kista 3 ganger, og jeg har aldri fått noe skip, enn si et legendarisk bht jeg fortsatt elsker dette spillet håper jeg det skyter med suksess
Dette spillet er gud
Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt... Ytelsen til alle skip er bedre og vi vil utstyre... En spiller må oppgradere dem... For å fjerne kjedsomheten din, anbefales dette spillet sterkt ... Jeg elsker dette spillet .. Takk fra India 🇮🇳
Battle of Warships: Naval Blitz Akció qbqx
Dette spillet trenger noen oppdateringer og nye funksjoner, for eksempel er det veldig vanskelig å spille med vennene dine på samme kart, og det er ingen klaner med felles mål å bli belønnet hvis du oppnår dem som lag, generelt liker jeg dette spillet, men jeg ville foretrekker å se flere oppdateringer for å få en bedre opplevelse.
Blocky Cars tank games, online Akční jra
Jeg liker det veldig godt, det er et veldig bra spill. men torpedoer skal ikke komme fra ingen steder. så det er feil en datamaskin bør ikke vinne når den har 1 kamp og vi har 4 eller 3 eller 5 du vinner med en kamp, at alle ..... du vet hva jeg vil si. og det er flere kamper du mangler. Pluss at du jukser alle. an dette er den beste delen, mitt etternavn er de la torre, slå det opp. span,concistadores. så du suger, beklager. bra spill .
Superkult spill 😎😎👌😎😎
Oppdater spillet ditt! Forbedre grafikken, spesielt øyene, legg til noen kart og skip gjør det til det beste ww2-temaet sjøslaget på mobil gjør det som verdenskrigsskip på mobil selv om det allerede er wow blitz, som Dota2(PC) og ML(CP). Også kommunikasjonssystemet legge til alternativ kun for lagkamerater. Og gi oss også frihet til hvor vi vil plassere kontrollene, siden noen har store hender
Fullført spill belønning/ fortsetter å straffe med små belønninger dumt spill så **** og bruke 1000x containere så dumt alle skip er samlet inn men kan ikke hente det nye skipet men det er så furstrerende at jeg noen timer senere men hentet det nye!!!
Denne oppdateringen er ganske bra, men hvorfor må alt være så dyrt?? Også når du oppgraderer skip hvorfor kan det bare være en gang om gangen?? Du får spillerne til å føle seg virkelig ukomfortable. Så, vennligst endre dette i neste oppdatering, og jeg vil gi det fem stjerner. Lag også en funksjon for å legge til venner. Det ville vært fint
Ganske greit spill. Det ble lagt ned mye godt arbeid i det. Kontrollene er litt vanskelige å mestre, men med øvelse er dette spillet enkelt å spille. Jeg liker at skipene stort sett er gratis å kjøpe med valuta i spillet, med kjøp av ekte valuta som valgfritt. Det eneste problemet mitt med spillet jeg har er forsinkelsen jeg får hver gang jeg logger på. I tillegg sliter spillet med å logge meg på Google Player-profilen min igjen, noe som er utrolig irriterende. Måtte dessverre avinstallere
Det er et anstendig spill bortsett fra 30 sekunders Just Eat-annonsene hvert 5. minutt. Ingen her ute, selv de virkelig fete jævlene, er så sultne, eller har ingen anelse om hvor man kan få mat hvert 5. minutt.
Klassisk. BH-søl. 😁
Veldi bh!!
Det er et flott spill etter min mening, men problemet for meg er at belønningene etter å ha fullført en kamp er for lave og ressursene for å oppgradere skipene er litt for høye, kan dere også fikse matchmaking som å sette spillere som har svakere skip mot folk som har svakere skip jeg vet ikke hvorfor når jeg kommer til en kamp med en uss texas jeg kommer ansikt til ansikt med noen som har noe sånt som en uss missouri og det er urettferdig jeg kan knapt spille spillet, men spillet er bra det bare trenger fikse
Elsker spillet og prisene for skip er bare litt høye, men totalt sett en flott opplevelse. Kommer fra noen som brukte omtrent $50 i ekte penger. Det eneste virkelige problemet er at folk har en tendens til å bruke veggkanten som juks. Det er ikke en feil, men skipet deres er bare halvt utsatt og du kan ikke treffe. En oppdatering for spillet slik at folk ikke kan bruke grensen. Spesielt Shimakaze siden det er et så lite skip. Vennligst fiks dette problemet, takk.
Bra tidsfordrivende spill.
Det er i beste fall et ok spill....hvorfor under en kamp vil torpedoer dukke opp fra ingensteds...selv om de gjemmer seg bak en stein og likevel hvis jeg skyter en mot en stein, eksploderer den bare når den treffer... virker ikke riktig. .... Jeg har også vært på kanten uten et skip i nærheten av....samme
Etter nylig Android-oppdatering vil den ikke lenger fungere. Når spillet går i kamp, fryser det og sparker meg helt ut av spillet.
Dette spillet er flott, men jeg har et problem med skipene cruiser destroyer battle ships and carrier er for dyrt jeg ender opp på south dokata battle ship og også når du kjøper et expesive skip så har du en liten vekselpenger igjen, så dra til kamp mange ganger for å tjene penger, da var du helt tom for kuler, du ble ute av skuddet, så taper du, så blir det dyrt å kjøpe kuler, så jeg ender opp på South Dokata, vær så snill å fiks dette, det blir galskap, og nå har jeg slettet det hvis du fikser dette, så skal jeg installere det tilbake
Battle of Warships: Naval Blitz Δράση ppd
Juksekoder! Ofte møtt med noen spillere hvis krigsskip beveger seg raskere enn fly!!! Som om dette ikke var nok, blir slagskipet ditt ødelagt av enkeltskuddet deres. Forespørsel til utviklere om å utrydde disse jukserne. Ellers er det et bra spill
Dette spillet er flott, men du må Nerf eller bli kvitt Dunkerque. Det skipet er utrolig overmannet. Det er et slagskip som er raskt, har over 200 000 helse, og dets to frontrenner gir like mye skade som ALLE tårnene fra andre slagskip, det er utrolig opprørende. Jeg husker ikke på toppen av hodet mitt, men hvis du må betale for det, gjør det en opplåsbar eller noe.
Ikke nyt spillet. Jeg liker spillet og hadde det gøy i begynnelsen, men begynte å bli veldig frustrert over spillets dårlige siktemål. Avstand og ledelse vil være bra på skiven, men begge skuddene går rundt skiven?! Noen går for høyt, for lavt, hva er galt med siktingen? Dessuten blir jeg stadig matchet opp mot skip på høyt nivå som absolutt ødelegger meg. Gjør spillet frustrerende og ikke morsomt! Mange annonser også, men ikke det verste jeg har sett.
B.O.W er det du forventer å se fra det som ligger i google play store. Spillet spiller bra (for min telefon i det minste) med akseptabel grafikk. Funksjonene du kan gjøre med skipene jeg eier er noe interessante, skipsoppgraderinger og så videre. Men da jeg spilte spillet la jeg merke til irriterende feil. En håndfull torepedoer som går gjennom fjell og kommer fra en retning der det ikke er noe fiendtlig skip å finne. Fly gjør akkurat det samme. Jeg spilte den i maks en uke før jeg sluttet.
Spillet er ikke dårlig, fungerer fint på noen kart, men det eneste problemet jeg kom over er at spillet inneholder opphavsrettsbeskyttet musikk, og som et resultat fikk jeg et krav på videoen jeg laget av dette spillet. Derfor gir jeg bare 4 stjerner fordi du på ingen måte bør få påstander som dette for musikk i et spill
Jeg er skuffet. Jeg logget på og mistet et nivå. Autolagring fungerer ikke hele tiden. ingenting som å jobbe i mange timer bare for å miste det. Og de forventer at du kjøper ting når autolagring ikke fungerer som det skal. Jeg skrev støtte ingen svar
Virker som et morsomt spill, du møter skip med mye mer ildkraft enn ditt. De har noen ganske feige taktikker som gjemmer seg bak steiner som sender ut torpedoer. Jeg tror dette er et av de spillene som hvis du ikke legger ut en haug med penger, får du ikke spille.
Jeg kom tilbake etter lang tid... Hadde 1/2 premium skip. men til min skrekk ble jeg sjokkert da jeg så at dette spillet er borte for alltid. Hvorfor i helvete lar det nye oppgraderingssystemet oss oppgradere bare én spesifikk funksjon på skipet på et enkelt tidspunkt. Før var vi i stand til å oppgradere hovedpistolbatteriet, sekundærbatteriet, skipets hastighet, svinghastighet, treffpunkter osv. osv. Men nå kan vi bare oppgradere 1 funksjon om gangen. Det ser ut til at skaperne vil at vi skal bruke penger på dette spillet. Jeg avinstallerer spillet
Du spiller med høyere rangerte krigsskip når du er på rang 6, det er så smertefullt fordi du vil stort sett bli beseiret og etter å ha brukt oppstart tror jeg det bør fikse skipet umiddelbart og telle ned for gjenbruk, men i stedet fikser en liten del av det som gjør premiumkjøp litt meningsløst
Selv om spillet er bra å spille for de laveste enhetene som en erstatning for "World of Warships", er det veldig sårbart for hackere. Spillet har også vært litt slitsomt etter noen oppdateringer, og premium-skipene har vært for vanskelige å kjøpe. Vil også foreslå at du introduserer noen av skipene som USS Arizona, USS Yorktown, HMS Hood, HMS King George V/HMS Prince of Wales for å nevne noen. Spilleren bør også ha muligheter til å bestemme hvilken server han vil bli med.
Trenger å forbedre mye. 3 ganger har jeg åpnet den sjeldne beholderen, og hver gang fikk jeg det blodige gullet som jeg aldri har trengt... Jeg tror den delen av spillet må forbedres. Og mens jeg spilte spillet fant jeg spesielt ut at muligheten for anker er et presserende behov i dette spillet....
det er supermorsomt og veldig realistisk, det er så mange detaljer i båtene og skader som det forårsaker. Men det eneste problemet er at det noen ganger feiler, men alt annet er veldig morsomt og vanedannende spill.
Spillet er totalt sett morsomt, men jeg liker ikke hvordan du bare kan oppgradere én ting per skip om gangen. Oppgraderingene er også så dyre. En annen ting er hvor trollete containerne er. Alt jeg får er penger (den sjeldne beholderen gir meg bare 5 millioner dollar). Jeg vil også gjerne se flere skip.
Jeg er enig med Brett, veldig underholdende spill. Men det feilannonserer at hvis du kjøper noe, forsvinner annonsene. Det gjør de ikke. Jeg skulle ønske det var instruksjoner eller en guide et sted. Som en nybegynner som sjelden spiller spill, vil jeg finne det nyttig. Hadde vært fint om spillet ble oppdatert. Jeg har spilt ca. 9 måneder og har ikke sett noen nye versjoner.
det er mange hackere på dette spillet.
Bra spill så langt. jeg ser mye sutring i anmeldelsene. Jeg er gratis å spille og jeg vinner 80 % av tiden. USS Brooklyn og FS Dunkirk er fantastiske! Jeg har vunnet kamper ned 3 til 1 eller til og med 4 til 1. min kill to death er nå 1,5. Ja, det tar mye lengre tid å oppgradere et skip, og jeg bruker ikke skip før de er fullstendig oppgradert, så sikker avspillingsmodus eller du kan bare kjøre rundt ville vært kult. Hvis du spiller og stadig mister det fordi du ikke vet hva du gjør.
Du kan se alle videoene du vil prøve for å få bedre skip, men det vil ALDRI skje. Hvis du vil ha virkelig konkurransedyktige skip (Yamato, Montana, Super Alsace), må du betale (som $20). Jeg kastet bort mye tid på å spille dette spillet, men det er ikke godt nok til å betale. Kartene er alltid like, så det er svært liten variasjon.